Saturday, September 15, 2012

kerana budi ku jatuh hati






E C#m A B E x2

A
Tidak terdaya bagiku
B E
Meluah rasa terpendam
C#m A
Hendak memetik cintamu
B E
Bimbang nanti tidak kesampaian

A
Kau bagai hujan yang datang
B E
Menyiram musim kemarau
C#m A
Indah mu tiada bandingan
B E
Sedang aku cuma dagang yang merantau

B E
Terlalu banyak pengorbanan darimu
B E
Susah senang ku kau mengambil tahu
A E
Sehinggakan ku rasa terharu
B E
Bila mengenangkan budi dan jasa mu

A E
Aku tahu siapa diriku
B E
Bagaikan musafir yang menumpang lalu

D A
Aduhai sayang sungguh tidak ku menduga
B E
Engkau datang membawa bahagia
D A
Entah apakah gerangan di jiwa
B E
Hendak ku tinggal tiada berdaya

A E
Kerana budi aku jatuh hati
B E
Aku tak mengerti ianya terjadi
A E
Kerana budi aku jatuh hati
B E
Kepada mu kini cinta bersemi

F#m G#m A B

No comments:

Post a Comment